“people, purpose, passion!”

Hèt thema van het ANVR-Congres 2018! 
Heel bewust zo gekozen, omdat deze begrippen essentiële bestanddelen zijn voor een succesvolle toekomst. Deze drie p’s zorgen namelijk voor verbinding.

Hoe succesvol je als reisonderneming in de toekomst zal zijn, wordt meer en meer bepaald door de mate waarin jij er als bedrijf in slaagt de juiste (ver)binding met consumenten en klanten, met producten en bestemmingen én ook met je medewerkers tot stand te brengen.

Natuurlijk, het product blijft belangrijk; niet voor niets is ‘passion’ een van de drie p’s. Passie voor het product, voor de bestemming én passie voor het vak zijn essentiële randvoorwaarden voor succes. Maar écht onderscheidend vermogen moet je zoeken in de verbinding met ‘people’. Customer experience is daarbij key. Van productgeoriënteerd naar klantgeoriënteerd. Daarbij gebruikmakend van alle nieuwe technologische innovaties; daar moet het verschil worden gemaakt.
 
Verbinding kent tijdens ons congres nog twee andere dimensies. Niet alleen verbinding met de klant, ook verbinding met de bestemming en het product zullen de komende jaren gaan veranderen, omdat de consument verandert. En dan komt ‘purpose’ om de hoek kijken.
Welke factoren zullen de komende jaren de keuze van de consument beïnvloeden? En hoe belangrijk wordt ‘duurzaamheid’ daarin? Hoe gaan we om met overtoerisme en spelen reisondernemingen daarop in? Wat betekenen al die ontwikkelingen voor de inrichting en aansturing van je bedrijf?

“people, purpose, passion!”. Drie begrippen die ongetwijfeld weer voor een inspirerend ANVR-Congres gaan zorgen.

 

Frank Oostdam
Voorzitter/directeur ANVR



“Wat ik gemist heb? Meer tijd om te netwerken; meer vrije tijd; tijd om bij te komen; reisagenten; interactie, discussie.”
(Reacties van verschillende reisondernemingen)
“Zou graag meer interactie willen zien met de zaal/deelnemers en sprekers.”
(Reacties van verschillende reisondernemingen)

Sponsoren

Hoofdsponsoren:        Sponsoren:           Mediapartners:       Hoofdsponsoren:        Sponsoren:           Mediapartners:      
KeepAlive